środa, 29 stycznia 2014

Nieuczciwe finały Miss?

W tym tygodniu mamy kolejną porcję świetnych stylizacji oraz doskonałych wnętrz. Dziewczyny kolejny raz pokazały swoje oryginalne pomysły. Jednak pojawiły się głosy, że nie wszystkie użytkowniczki tak naprawdę w finałach grają fair. 
Postanowiłam przyjrzeć się trochę sprawie i przejrzeć rzetelnie finały Miss.



Wszystko zaczęło się od niepokojących postów w temacie 'Defilada' na forum.


Pierwszy post:
"Nie wiem, jakie są Wasze odczucia, ale mi jest przykro, że znalazło się w finale tak wiele Miss niespecjalnie się wyróżniających, które zadziałały starym sposobem - wiadomości (czasem codzienne) na skrzynkę."

A potem kilka kolejnych, przyznających rację użytkowniczce, która stwierdziła, że:
"Zgodze się z powyższą wypowiedzią, na dodatek zauważyłam nawet zestaw w finalistkach…"
Napisałam do autorki tego komentarza, bo również miałam identyczne wrażenie, że widzę w finałach zestaw. Ruszyłam ponownie do defilady i natknęłam się na stylizację, która wyglądała jak ściągnięta z manekina u Nine. Ruszyłam do Nine i - o zgrozo - faktycznie!



Nikt nie jest w stanie wmówić mi, że jest to tylko inspiracja. Jest to kupiony strój prawie w całości z manekina. Czy jest to zachowanie fair w stosunku do innych graczek, które na skompletowanie stylizacji poświęcają naprawdę sporo czasu?
Niby każdy może kupić gotowy strój, a to, że ktoś na niego głosuje to już nie jego wina. Ale w takim razie taka osoba po dostaniu się do finału powinna niezwłocznie się przebrać.

Druga sprawa dotyczy dziewczyn, które wysyłają wiadomości z prośbą o głosy lub piszą komentarze dopisując, że chcą rewanżu. Takie dziewczyny po dostaniu się do finału powinny być np. banowane. 
Ale wina jest też po stronie naszej, czyli użytkowniczek. Nie przechodźmy obojętnie obok takiego zachowania. Gdy dostajemy taką wiadomość zgłaszajmy ją jak najszybciej, bo takie działanie sprawi, że dziewczyny wymuszające głosy nie pozostaną bezkarne. 
Mimo iż dużo dziewczyn ma już trofeum to powinny dbać o jakość wyborów, by nie było strojów splagiatowanych czy po wymuszonych głosach.
A jakie jest Wasze zdanie? Dajecie przyzwolenie na takie coś, jesteście wobec tego obojętne czy może walczycie z takim zachowaniem? A może jeszcze coś w tych finałach Was zaniepokoiło?



20 komentarzy:

  1. Muszę się zgodzić z dziewczynami, które są oburzone zdobywaniem głosów za pomocą oszustwa. Niestety niewiele mamy zgłoszeń odnośnie tego, bo takie oszustki zazwyczaj wymieniają się głosami pomiędzy sobą...
    Na szczęście poza nimi do finałów trafiają jeszcze stylizacje może nie o tyle niecodzienne co z wkładem pracy własnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Błaganie o głosy w wiadomościach jest według mnie trochę żałosne. Dobra stylizacja powinna obronić się sama.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomościach jeszcze tak nie miałam oprócz jednego, które zgłosiłam. Jestem temu przeciwna wymuszaniu... Ja mam wrażenie, że te dziewczyny za bardzo przejmują się ta grą. Chce mieć więcej MM czy MN, mieć wyższy poziom, dostać się na podium czy na TOP 20. Dziewczyny wyluzujecie... W końcu uda wam się dostać na podium. Wystarczy cierpliwości, odwagi i prze de wszystkim orginalnego stroju gdzie właśnie brak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takich wiadomości do tej pory nie miałam, no ale i tak mam się na baczności. Dzisiaj zauważyłam jeszcze bluzkę, spódniczkę i pasek Yuko... Nie wiem co oni sobie wyobrażają. Bo takim sposobem na podium raczej nie wejdą, chyba że naiwni gracze zagłosują...
    ~ Rainbow

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale takie sytuacje się zdarzały i zdarzać będę. Komplety zawsze były, są i będe w finałach i niestety nic na to nie poradzimy bo "wolność tomku w swoim domku*.
    Na szczęście zawsze znajdzie sie kreatywna stylizacja i jak widać użytkowniczki mają większe wymagania niż "kolejny komplet w finałach* takie rzeczy się zauważa i widzi. Poza tym parcie na szkło. Zrobię wszystko, żeby wygrać..dziewczyny wyluzujcie to tylko gra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu widać, kto "wymusza" głosy. Wystarczy spojrzeć na liczniki miss'popów, gdzie czasami znajdują się kolosalne liczby. Są stylizacje, które w żaden sposób normalną drogą nie nabiłyby ponad 100 głosów w ciągu jednego dnia; użytkowniczki, o których dwa dni przed tymi finałami nikt nie słyszał, a miały po 500-600 głosów dzięki wiadomościom.
    Prawie każda wiadomość, w której pada informacja o serduszku i "zapraszam na mój profil" to niedosłownie powiedziane "daj mi serce, bo ja ci dałam", żeby nie było, że ktoś wprost prosi o głosy.
    W tym tygodniu był ich zalew, zresztą w zeszłym nawet na podium znalazła się osoba, która "zaatakowała" profile komentarzami – różnymi, przynajmniej na tyle się wysiliła, ale mimo wszystko przed taką akcją nawet nie kwalifikowała się nawet do finałów. Wiem, bo byłam jedną z pierwszych osób, które na komentarz odpowiedziały, widziałam licznik miss'popów przed i po wielkiej akcji z prawie-spamem (w końcu to nie było czyste "kopiuj-wklej", a za każdym razem chwalenie stroju, włosów, twarzy i karnacji – czasem jedna rzecz wykreślona, ale karnacja pojawiała się prawie w każdym komentarzu, do którego dotarłam, co było naprawdę charakterystyczne – w dużej części bez żadnego dodatkowego komentarza, który świadczyłby o tym, że faktycznie ktoś ma jakiekolwiek zdanie na temat stylizacji), jednak wcześniej nie wiedziałam, że to taka masówka. Jednak co z tego? Mi wszystko jedno, jak tak bardzo chciała to niech ma ten "tydzień sławy".
    Ja sama nigdy nie czułam się zobligowana odwdzięczać za przychylny komentarz/miłą wiadomość pozytywną oceną, ale to ja. Wiele komentarzy z mojego profilu pozostawiłam bez odpowiedzi, bo dla mnie odpisywanie samym "dziękuję" jest lekkim spamem.
    Wiem, jak wiele osób nawet nie orientuje się, kiedy takie coś jest działaniem z premedytacją. Mi tam zwisa i powiewa, ile głosów jest oddane na mnie, matko, podium to nie cel, a miły dodatek xD Jak się uda to fajnie, jak nie to nie koniec świata, będą następne finały i następne. Dla mnie bardziej liczy się zabawa i ludzie, których można poznać, popisać z nimi. Poza tym cenię sobie zdanie konkretnych osób w grze, a nie szaleńczego tłumu, który będzie głosował, jeśli tylko ich pochwalę czy zyskam ich sympatię – z tym drugim mógłby być problem, bo jestem specyficznym człowiekiem, którego nieraz ciężko polubić. xD
    ~eufrozyma

    OdpowiedzUsuń
  7. Eufrozyma, ja Cię polubiłam z marszu jak wystawiłaś mi bardzo miły komentarz, gdy zdobyłam podium. (Pewnie chciałaś mój głos, cwaniaczku!)
    Ogólnie dziewczyny wszystkie macie jak najbardziej rację, to tylko gra, dużo dzieci w nią gra, które cel gry widzą tylko jeden, pociesza się tydzień i nie będą już miały szansy stanąć na podium i będzie spokój, ale naprawdę... tyle ślicznych kreacji, niektóre dziewczyny tak bardzo się starają...
    Cieszę się jednak, że nie ma na to ogólnego przyzwolenia i takie dziewczyny naszych głosów na pewno nie zdobędą!:)
    Swoją drogą... W jaki sposób ma niby cieszyć wygrana poprzez wymuszone głosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No a jak, głosy są najważniejsze! Myślisz, że naprawdę mi się podobało? Pff, naiwna xD
    Cichaj, Kosia, wygrana to wygrana, przecież się nie liczy, w jaki sposób osiągnięta. Taka stara, a tak mało wie o życiu! :D

    Mi szkoda, że ludzie nie potrafią spojrzeć obiektywnie na stylizacje albo ich choć trochę interpretować. Ja tam uwielbiam dorabiać do oglądanych missek różne historie :D To tak ożywia całą stylizację i nie przeszkadza mi, że autor mógłby mieć na myśli coś zupełnie innego :D Albo w ogóle nie myśleć, jak ja xD
    // eufrozyma (albo jak wymyśliła lillchen – Frozia xD)

    OdpowiedzUsuń
  9. LOL, już dzisiaj zaczęła się "kampania" O.o Zawsze do mnie docierała dopiero dwa dni przed finałami O.o
    Borze szumiący, czemu przestałeś mnie chronić przed plagą spamerów? :O

    OdpowiedzUsuń
  10. W zeszłym tygodniu w finałach trafił się cały strój Kopciuszka. Dziewczyna miała nawet fryzurę przeznaczoną do tej stylizacji :/ Tak jak już pisały moje poprzedniczki, to jest przykre, że użytkowniczki na siłę chcą wygrać. Nie mam pojęcia po do to robią. Dla MM? "Tygodnia chwały"? Sławy? Na pewno wiele dziewczyn pragnie wygrać to trofeum, ale ma to być dowód swojej ciężkiej pracy, którą włożyły w wymyślanie ciekawych stylizacji.

    ~ KimDallas

    OdpowiedzUsuń
  11. No niestety, chyba się stało i trzecie miejsce zajęła dziewczyna która wysyłała spam.
    Tak wnioskuję po wiadomościach na forum, po tym ile ma MissPopów już na dzień dzisiejszy (przez trzy dni od kiedy wyzerowano konta uzyskała już 208 MP - dziwne:)), oraz po jej księdze komentarzy, gdzie ma mnóstwo komentarzy, ktoś pisze, że się odwdzięcza, bo faktycznie większość wiadomości od ten panny to praktycznie wiadomości informujące, że zostawia serducho i zaprasza na swój profil. ;)
    Szkoda, że zajęła miejsce bo było duużo dobrych strojów, a jej kreacja była jednokolorowa i nudna. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słuchajcie, mamy chyba rekordzistkę. 11 dni gry, ponad 500 Miss Pop (!). Panienka Vanylla nie próżnuje O_O

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyna z 3 miejsca nie zasługuje na podium. Masowo wysyłała do innych graczy wiadomości na priv. Do mnie także dwa razy, i za drugim razem napisała prawie to samo jakby nie pamiętała że do mnie wcześniej pisała. Konkurs miss przestaje mieć sens, bo do finału kwalifikują się dziewczyny pod względem wysyłanych komentarzy czy wiadomości a nie pod względem ładnego stroju.
    I co najgorsze jest takich użytkowniczek coraz więcej w tym Vanylla, która pod względem naszej liczebności graczy w polskiej wersji nie zdobyłaby ot tak tylu głosów. Jeżeli te użytkowniczki nie zostaną ukarane to będzie takich coraz więcej, a finały już nie będą miały sensu co będzie powodowało mnóstwo niepotrzebnych dyskusji między innymi graczami. Wracając do obecnego podium to było wiele innych użytkowniczek które powinny się znaleźć na tym trzecim miejscu, bo zasługiwały na podium. Myślę, ze gdyby dziewczyna z 3 miejsca nie wysyłałaby tylu wiadomości i tylu miłych słówek to by nie znalazła się na tym podium, bo jej kreacja nie była jakoś szczególnie ciekawa. Ale większość graczy kojarzy takie osoby i za samo takie coś dają serduszko. Moje zdanie jest takie, że dziewczyna powinna być zdyskwalifikowana i to powinno być przestrogą dla innych, by nie powtarzały się już takie sytuacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie otrzymuje komentarzy z prośba o rewanż, ale zauważyłam pannę, która prosi o odwiedzenie jej profilu. To jakby wymuszanie odwiedzin, nie jest to jednak wymuszanie głosów. Po za tym do głosowania nikt nie zmusza, tak swoją droga. Żeby nie było, ja jednak nie zgadzam się z zamieszczaniem treści z prośbą o rewanż. CharlotteYork

    OdpowiedzUsuń
  15. czego się nie robi dla fejmu, c'nie? :P ilekroć dostaję wiadomość o tym, że jakaś dziewczyna zaprasza mnie na swój profil i jeszcze dorzuca, że dostałam serduszko, z miejsca dostaje negatywną ocenę :D jestem złą kobietą, która niechętnie daje najwyższą notę

    OdpowiedzUsuń
  16. Raz, RAZ dałam się nabrać i nie zauważyłam spamu. Teraz stoję na baczność i już nie daję się omotać. Wspominana użytkowniczka Vanylla jest po prostu niesamowita... Również dostałam od niej dwie wiadomości, bo chyba w tym natłoku nie zauważyła, że ja już byłam i mechanicznie wysłała kolejną... Zawsze staram się odwzajemniać komentarzem, skomentować coś, doradzić, ale to już się robi chore. Użytkowniczka ma jedenaście dni i tyle miss pop? To bardzo nie w porządku i jak większość z was zauważyła, nie można obok tego przejść obojętnie. Jest pełno dziewczyn, które zasługują na wyróżnienie bardziej niż spamerki, no kurcze. To tylko gra i staram się zwykle przymrużyć oko na takie sytuacje, ale to jest ponad moje nerwy. Stanowczo trzeba to zwalczać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. A zobaczcie ile ma iQ

    OdpowiedzUsuń
  18. A gdzie jest powiedziane że na finał nie można wkładać gotowej stylizacji????????????? To chyba może być wybór właścicielki danej miss!!! Jeżeli się komuś nie podoba to poprostu nie głosujcie na taką miss w finale. I po sprawie!!! TROCHĘ WIĘCEJ LUZU DZIEWCZYNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyny komentarz przede mną ma racje! Nikt wcześniej nie uprzedzał nikogo że nie można wkładać gotowych stylizacji!
    Jeśli tak bardzo to was uraziło to po prostu było na nią nie głosować jak wam się to nie podoba! Nie rubcie z tego takiego problemu! Luz dziewczyny! LUZ!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Navigation Menu